ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ ေပါကၡရ၀ႆမိုး (သို႔မဟုတ္) မိုးေတြရြာရင္

ဒါေလးကို မဖတ္ခင္ ေအာက္မွာတင္ထားတဲ့ Kiss The Rain ဆိုတဲ့ Piano Song ေလးကိုဖြင့္ရင္းနဲ႔ ဖတ္ေစခ်င္တယ္…ကၽြန္ေတာ္ဒါကိုေရးေတာ့ အဲသီခ်င္းေလးကိုနားေထာင္ရင္းေရးတယ္ေလ…ကၽြန္ေတာ္က Piano songs ေတြကို အရမ္းႏွစ္သက္တယ္…

“မိုးေတြရြာရင္” ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေလးကိုေရးဖို႔ ဖိုးခ်မ္းေၿပာတဲ့ ညကေတာ့ သာမန္ပဲ ေခါင္းညိတ္လိုက္တယ္…ဒီေန႔ မနက္ ရထားေပၚက ဆင္းၿပီး လမ္းေပၚကို ေရာက္ေတာ့ မိုးေတြ အရမ္းရြာေနတယ္…ထီးက မပါလာဘူး…ဘူတာကေနေၿပးရင္ Customer site ကို ေရာက္ဖို႔ သံုးမိနစ္ေလာက္ပဲႀကာတယ္…အစေတာ့ မိုးတိတ္ႏိုးႏိုးနဲ႔ ေစာင့္ေနပါေသးတယ္…9:15 ေလာက္ထိ မိုးကမတိတ္ဘူး…သဲေနတုန္းပဲ…မေစာင့္ႏိုင္ေတာ့တာနဲ႔ ေၿပးခဲ့တယ္….တကိုယ္လံုးရႊဲနစ္သြားေရာေပါ့…Server Room က အရမ္းေအးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က server room ထဲမွာ ဆြယ္တာေလးတစ္ထည္ အၿမဲထားထားတယ္…ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပဲ ဆြယ္တာကို လဲလိုက္တယ္…ေဘာင္းဘီကေတာ့ မတတ္ႏိုင္္ဘူးေလ…ဒီလိုနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ေန႔လည္ သံုးနာရီေလာက္မွာ မ်က္လံုးေတြနီၿပီး တကိုယ္လံုး ကိုက္ခဲလာေတာ့တယ္…ခုဒါကို ေရးေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဖ်ားေနပါၿပီ….ကၽြန္ေတာ့ ရင္ထဲမွာလည္း ခုမိုးေတြရြာေနတယ္…အဲဒီ မိုးကေတာ့ “ေပါကၡရ၀ႆမိုး”…ဆရာမႀကီး ေဒၚခင္ႏွင္းယုက “စြတ္စိုေစလိုေသာသူကိုသာ စြတ္စိုေစေသာမိုုး” ဟု အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဆိုထားသည္…

ကၽြန္ေတာ္ မလြမ္းတတ္…ကၽြန္ေတာ္ အရာရာကို ေမ႔ေမ႔ေပ်ာက္ေပ်ာက္ေနတတ္သည္…ကၽြန္ေတာ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ မသိလိုက္ပဲ ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ ေပါကၡရ၀ႆမိုးေတြ ရြာဖို႔ အံု႔ဆိုင္းလာတာကေတာ့ Convocation တက္ဖို႔ ရန္ကုန္ကေန ကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ၿမိဳ႕ေလး မႏၲေလးကို အၿပန္ရထားေပၚမွာ စခဲ့တယ္…

မုိးေတြစရြာတာကေတာ့ ၂၀၀၆ ေဖေဖာ္၀ါရီ မွာ စေတာ့တာပါပဲ…ကၽြန္ေတာ့ ဘ၀တစ္ခုလံုး စုတ္ၿပတ္သတ္သြားေအာင္ကို ရြာေတာ့တာ…ရက္ရက္စက္စက္ကို ရြာတာ….ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ ေပါကၡရ၀ႆမိုး ဟာ စြန္႔ပစ္ခံခဲ့ရတယ္…ကၽြန္ေတာ္ ေဆာက္တည္ရာ မရေအာင္ကို ၿဖစ္ခဲ့ရတယ္…ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္ေနတတ္တဲ့ မလြမ္းတတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ အက်င့္ေတြ ေပ်ာက္ကြယ္စ ၿပဳလာၿပီဆုိတာ သတိထားမိလာတယ္…မိုးေတြတိတ္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳးစားခဲ့တယ္…မရခဲ့ဘူး…ဒီေတာ့ တိတ္တိ္တ္ေလးပဲ ရြာေနလိုက္ေတာ့တယ္….ေနာက္ကြယ္မွာေတာ့ ရြာေနတုန္းပါပဲ…ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ ေပါကၡရ၀ႆမိုးေလးကိုခုေတာ့ အသိအမွတ္ၿပဳခြင့္ ကၽြန္ေတာ္ရခဲ့ပါၿပီ…..ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ အလြန္ေ၀းတဲ့ ေနရာမွာ ရွင္သန္ေနရတယ္….ကၽြန္ေတာ္လြမ္းတတ္လာပါၿပီ….ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္က်ေအာင္ကို လြမ္းတတ္ေနပါၿပီ…ေနာက္ထပ္ကၽြန္ေတာ့ကို ခံစားေစတာက….

ကၽြန္ေတာ္ခု ကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္တဲ့ မိသားစု, ကၽြန္ေတာ့ကို အစစအရာရာ နားလည္ေပးတဲ့ , ကၽြန္ေတာ့အတြက္ ေပါကၡရ၀ႆမိုးေတြ ၿပန္ရြာေပးေသာသူ တုိ႔နဲ႔ အေ၀းမွာ…ကၽြန္ေတာ္ Singapore ေရာက္ၿပီး ဆယ္ရက္အႀကာမွာ အလုပ္ရတယ္…ခုေတာ့ ဒီအလုပ္က ကၽြန္ေတာ့ ဘ၀ေပါ့…ကၽြန္ေတာ့ရင္ထဲမွာ ဘယ္ေတာ့မွ ေပ်ာက္ကြယ္မသြားမဲ့ သူကေတာ့ ေဒးဗစ္…ဗီယက္နမ္လူမ်ိဳး...အသက္သံုးဆယ္ေက်ာ္…Company မွာ၀န္ထမ္းက ၅၀ ေက်ာ္ေလာက္ရွိတယ္…ကၽြန္ေတာ္ေႀကာက္ၿပီး Copierေတာင္မသံုးတတ္ေေတာ့…ကၽြန္ေတာ့ကို Copy ကူးနည္းကအစ စာရြက္ေလးနဲ႔ ေရးေပးရွာတယ္…အစစ အရာရာ ကၽြန္ေတာ့ကို ဂရုစိုက္ရွုာတယ္…သူရဲ့မ်က္ႏွာမွာ ကၽြန္ေတာ့ကို တိုးတက္ေစခ််င္တဲ့ အရိပ္အေယာင္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ၿမင္ေနရတယ္…သူက ကၽြန္ေတာ့ကို Young Bro လို႔ေခၚတယ္…ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ဆီကေန ေႏြးေထြးမွဳကို ခံစားရတယ္…တနည္းေၿပာရရင္ သူ႔ရဲ႕ ကၽြန္ေတာ္အေပၚရြာတဲ့ ေပါကၡရ၀ႆမိုး ေပါ့…ကၽြန္ေတာ္က Monday, Wednesday and Friday ကို Customer site သြားရတယ္…အဲဒီေန႕ေတြဆိုု ေန႔လည္စာစားရင္ ကၽြန္ေတာ္္ တစ္ေယာက္တည္း…သူအလုပ္မမ်ားရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ကို ေန႔လည္စာစားခ်ိန္ေရာက္ၿပီလို႔ ဖုန္းဆက္ရွာတယ္…ကၽြြန္ေတာ္ Company မွာရွိတဲ့ အခ်ိန္က Tuesday and Thursday…အဲဒီေန႔ေတြဆိုရင္ေတာ့ Lunch Time ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သူ႔နဲ႔ ထမင္းတူတူသြားစားတယ္…တခါတေလသူက Overseas Business Trip သြားေလ့ရွိေတာ့ မေတြ႔ၿဖစ္တာက မ်ားသည္…သုိ႔ေသာ္ ထမင္းတူတူစားရင္ သူအၿမဲ ေၿပာတတ္တာက စားလို႔ေကာင္းရဲ႕လားလို႔ ေၿပာေလ့ရွိတယ္…သမန္ကာရွန္ကာေၿပာတာမဟုတ္…ၿပီးေတာ့ ဘ၀မွာ ဘယ္လိုုေနရမယ္ဆိုတာေတြေရာ, အလုပ္နဲ႔ပက္သက္တာေတြပါ သင္ေပးေလ့ရွိတယ္…ကၽြန္ေတာ့ ညီ Singaporeေရာက္လို႔အလုပ္ရွာေနတာသိေတာ့ သူ႔သူငယ္ခ်င္းကို ေၿပာေပးေသးတယ္…ကၽြန္ေတာ္က ေသာႀကာေန႔ဆို Customer site မွာဆိုေတာ့ ရံုးဆင္းရင္ Company က လူေတြနဲ႕ မေတြ႔ၿဖစ္ဘူးေလ…ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့ Manager နဲ႔ Department ကလူေတြကို SMS ပို႔ၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ရံုးပိတ္ရက္ေလး ၿဖစ္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးေလ့ရွိတယ္…ကၽြန္ေတာ္ Message ကို ဘယ္ေတာ့မွ Save လုပ္ၿပီး တစ္ခါတည္း အားလံုးဆီ မပို႔…တစ္ေယာက္ခ်င္းဆီကို ေသေသခ်ာခ်ာ ေလးေလးစားစားနဲ႔ ရိုက္ၿပီးမွ ပို႔သည္္…တစ္ခ်ိဳ႕လည္း အလုပ္မ်ားေတာ့ Reply မၿပန္ႏိုင္ႀကဘူးေလ…ေဒးဗစ္ဆီကေတာ့ Reply Message အၿမဲၿပန္လာတယ္…ဒီေန႔ေတာ့ သူဖုန္းၿပန္ဆက္လာတယ္…ကၽြန္ေတာ့ကို ၿပန္ဆုေတာင္းေပးတယ္…သူဟာ ကၽြန္ေတာ္ေလးစားရတဲ့ သူတစ္ေယာက္ၿဖစ္သလို ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ေႏြးေထြးတဲ့ မိသားစုေလးကို ပိုင္ဆိုင္ထားတယ္ေလ…ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးဆႏၵကလည္း ေႏြးေထြးတဲ့ မိသားစုေလးတစ္ခုကို ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔ပဲေလ…ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ ေဖေဖ,ေမေမ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို လြမ္းတတ္ေစတဲ့ သူတုိ႔ေပးတဲ့ unconditional love ေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ မနက္ၿဖန္မ်ားစြာကို ၿဖတ္သန္းရဦးမယ္ေလ…ကၽြန္ေတာ့ ရင္ထဲမွာ အႀကီးအက်ယ္ မိုးေတြရြာတာကေတာ့ ဒါနဲ႔ဆိုရင္ ဒုတိယအႀကိမ္ေပါ့…လြမ္းတတ္ေသးသည္…ေတြးမိရင္းက ၿပံဳးရင္းနဲ႔ မ်က္ရည္မ်ားက်လာသည္… “ေပါကၡရ၀ႆမိုး” ေတြရြာေနၿပီ ကၽြန္ေတာ့ရင္ထဲမွာ…ေသခ်ာပါသည္..ဘယ္ေတာ့မွ တိတ္မွာ မဟုတ္ေတာ့…အားလံုးမွာလည္း ကိုယ္စီကိုယ္စီ ေပါကၡရ၀ႆမိုးေတြရြာေနႀကေရာေပါ့…


11 Comments:

YE MYANMAR AUNG said...

Kiss the rain အတြက္ ေက်းဇူးပါ..Piano Mood ေတြဆို Like လုိ႔.
စိုင္းလင္းသူတို႔မ်ား ေနရာေပါင္းစံု ကၽြမ္းတယ္။ ေရးတတ္တာ လြန္ေရာပဲ.
မိုးမိၿပီး ဖ်ားဦးမယ္. Take care..

Sai Linn Thu said...

ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္သက္တဲ့ Piano songs ေလးေတြက Yiruma ရဲ႕ Kiss The Rain, River Flows In You, May be နဲ႔ Love Me ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးေတြပါ…Yiruma က Korea က…YouTube မွာ ရွာလို႔ရပါတယ္…ကၽြန္ေတာ္က MP3 Format နဲ႔လိုခ်င္တယ္…ခရီးေတြဘာေတြ သြားရင္နားေထာင္လို႔ အရမ္းကိုေကာင္းတယ္ေလ…

CMS said...

ငါ့ေကာင္ .. စာေရးေကာင္းမွန္း အခုမွ သိတယ္။ ေ၀ါမိေသာေဖာ :D

YE MYANMAR AUNG said...

ကိုယ့္ Blog မွာေတာ့ BG sound အျဖစ္ Yanni ရဲ့ Play Time ဆိုတာေလး ထည့္ထားပါတယ္။ IE နဲ႔ ဖြင့္မွ ၾကားရလိမ့္မယ္။ Multi browser Compatible ျဖစ္ေအာင္ေတာ့ ေနာက္မွပဲ လုပ္လိုက္ေတာ့မယ္..
ဖ်ားေနၿပီဆိုရင္ ေကာင္မေလးကို ေခၚလိုက္ေလ..
ေဆးတိုက္ပါလို႔..

Sai Linn Thu said...

သူကအလိုလိုသိေနတတ္တယ္..ဒါေႀကာင့္လည္း မလြမ္းတတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ေၿပာင္းလဲသြားတာေပါ့.. :)

ahmeisoekyi said...

ခ်စမ္းပါ အားရပါးရ ... စိုင္းလင္းသူရာ.. ခုမွနင့္ပိုစ့္ကို အားရပါးရ ဖတ္ရတာ.. ဒြတ္..ဒြတ္

ေပါက္ေပါက္ဆုပ္ said...

စိုင္းလင္းသူ ေရးထားတာကမိုက္ဒလယ္တြာ စာေရးဆရာဂ်ီးက်ေနရာပဲ

Myo Kyaw Htun said...

ဟိုက္ ငါ့ေကာင္ ဒီေလာက္ေရးတတ္မွန္း ငါမသိဘူးကြာ.... ေရလည္ခိုက္တယ္

ႏွစ္ကူး said...

အဟ.. စိုင္းလင္းသူ... ေရးခ်က္ကေတာ့ အပ်ံစားပဲ... ဂြတ္..ထ..ဂြတ္..ထ.. :P

SWAN said...

ေအာင္မေလး...နဂိုကမွ ငိုခ်င္ရလက္တို႕ ျဖစ္ေနပါတယ္ဆိုမွ...

Khant Gyi said...

Great Post bro, Now I believe how u write. Like u said words from your heart not from your hands.
This post make me ,miss my family. ^___^